PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Notificare privind confidențialitatea utilizatorului/ persoanei vizate

Această declaratie se aplică oricărui document, site web, aplicație sau serviciu prestat de noi (denumite colectiv „Servicii de brokeraj in asigurari”), indiferent de modul de accesare sau de utilizare a acestora, inclusiv prin intermediul dispozitivelor mobile sau imputernicitilor nostri.

Putem modifica în orice moment această declaratie prin publicarea versiunii modificate pe site-ul societatii noastre. Vom anunța orice modificare semnificativă a acestei declaratii de confidențialitate prin e-mail sau alte canale de comunicare.

Dacă aveți o nelămurire sau plangere privind utilizarea confidențialității sau a datelor dumneavoastra personale prelucrate de noi, vă rugăm să ne contactați la adresa din SIBIU B-DUL VASILE MILEA NR.9 AP.18 ori pe email office@agbroker.ro

Scop

Noi folosim datele dvs. personale pentru a intermedia încheierea unui contract de asigurare obligatoriu sau facultativ cu o intreprindere de asigurari, de a va oferi serviciile noastre pentru activitati auxiliare de asigurari pentru solutionarea unui dosar de dauna/ despagubiri sau pentru inscrierea la in fond privat de pensii.

Datele personale pe care le colectăm

Ce sunt datele personale?

Datele personale sunt informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică identificabilă este cea care poate fi identificată, direct sau indirect, prin referire la un identificator, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date despre locație, un identificator online sau unul sau mai mulți factori specifici fizic, fiziologic, genetic, identitate mentală, economică, culturală sau socială a acelei persoane fizice.

Colectăm datele personale de la dvs. când utilizați Serviciile noastre, in vederea incheierii unei polite de asigurare, solutionarii unui dosar de dauna sau pentru inscrierea la un fond de pensii private.

Date personale pe care le colectăm

Colectăm date personale de la dvs. și de la orice dispozitive (inclusiv dispozitive mobile) pe care le folosiți atunci când: utilizați Serviciile noastre, va înregistrați-vă un cont la noi, ne furnizați informații despre un formular de asigurare (inclusiv formular web), actualizați sau adăugați informatii în contul dvs., participati la discutii pe retele de socializare/ chat, sau atunci când discutati/ corespondati cu noi.

Unele dintre aceste date personale, cum ar fi o modalitate de a vă identifica pe dumneavoastra sau membrii familiei dumneavoastra, sau cele legate de bunurile pe care doriti sa le asigurari, sunt necesare pentru a beneficia de serviciile noastre.

De asemenea, putem colecta informații personale din alte surse, după cum este descris mai jos.

Date personale pe care ni le furnizați atunci când utilizați Serviciile noastre in vederea incheierii unui contract de asigurare, solutionarea unor despagubiri, inscrierea la un fond de pensii sau daca va înregistrati pentru un cont pe pagina noastra web:

  • Date pentru identificare cum ar fi numele, CNP-ul, adresele de domiciliu/ corespondenta, numerele de telefon sau adresele de e-mail.

  • Informatii privind bunurile pe care doriti sa le asigurari, inclusiv acte de proprietate/ provenienta a acestora, fotografii.

  • Informații personale privind profesia sau pregatirea profesionala.

  • Informatii financiare (cum ar fi cărți de credit sau numere de cont bancar) în legătură cu o plata a unui contract de asigurare.

  • In unele cazuri, atunci când solicitati asigurari de sanatate sau de viata, puteți furniza vârsta, sexul, informatii privind starea de sanatate sau situatia financiara.

  •      Alte informații solicitate de intreprinderile de asigurare necesare pentru a emite sau trimite un contract de asigurare, de a solutiona o despagurire sau pentru inscrierea la un fond de pensii.

  •    De asemenea, puteți să ne furnizați alte informații solicitate de un asigurator sau o institutie, prin intermediul unui formular web, prin actualizarea sau adăugarea de informații în contul dvs., prin participarea dvs. la discuțiile în comunitate atunci cand trebuie sa soluționam o sesizare/ litigiu în legătură cu serviciile contractateInformații personale colectate din alte surse

  •    Putem colecta și folosi informații demografice și alte informații disponibile în mod public într-o jurisdicție aplicabilă, informații suplimentare de contact, informații privind verificarea creditelor și informații de la birourile de credit, după cum permite legislația națională aplicabilă.

  •  Dacă ne dați informații personale despre altcineva, trebuie să faceți acest lucru numai cu autorizația acelei persoane. Trebuie să le informați cum colectăm, folosim, dezvăluim și păstrăm informațiile personale în conformitate cu nota de confidențialitate

Cum folosim datele dvs. personale

Activitatea de asigurare, este reglementata de legi specifice, precum Legea privind asigurarile si reasigurarile din Romania, Legea privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă auto pentru prejudicii produse terţilor prin accidente de vehicule şi tramvaie (RCA), Legea privind asigurarea obligatorie a locuintelor.

Pensiile private/faculative sunt reglementate de Legea privind pensiile facultative si de Legea privind fondurile de pensii administrate privat.

Folosim datele dumneavoastra personale in scopul desfasurarii activitatilor auxiliare de asigurari si fonduri de pensii (cod CAEN 662), cum ar fi:

– Activitati ale agentilor si brokerilor de asigurari;

– Activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor;

– Alte activitati auxiliare de asigurari si fonduri de pensii.

In situatii bine justificate, datele dumneavoastra personale sunt folosite de noi pentru a vă conforma obligațiilor legale (asigurari obligatorii), pentru a vă proteja interesul vital sau pentru a fi necesare pentru binele public. Aceasta include:

  • In legătură cu asigurarile/ dosarele de dauna ale dvs., pentru a rezolva un litigiu sau pentru a colecta primele de asigurare datorate;

  • Prevenirea, detectarea, atenuarea sau investigarea fraudelor, încălcărilor securității sau alte activități potențial interzise sau ilegale;

  • Atunci când vă contactăm pentru scopurile descrise mai sus, vă putem contacta prin e-mail, telefon, SMS / mesaje text, posta, poștă electronică, prin notificări push push mobile;

Noi folosim datele dvs. personale pentru a ne urmări interesele legitime în care drepturile și libertățile dumneavoastră nu depășesc aceste interese. Aceasta include:

  • Îmbunătățirea serviciilor noastre, de exemplu să identificăm și să remediem problemele și să vă oferim o experiență mai bună;

  • Pentru a vă oferi reduceri și promoții speciale, ale unor campanii derulate de asiguratori, conform contractelor/ legii aplicabile;

  • Măsurarea performanțelor reprezentantilor nostri (de exemplu, prin utilizarea informațiilor de urmărire a expedierii unor polite de asigurare, pe care curierii le trimit);

  • Monitorizarea și îmbunătățirea securitatii informațiilor din site-ul nostru și din aplicațiile mobile.

Cu consimțământul dvs., vă putem folosi datele dvs. personale pentru:

  • Marketing de la terți;

  • Alte scopuri decat al evaluarii riscurilor sau a pagubelor, calcularii primelor de asigurare, emiterea ofertelor/ contractelor de asigurare, pentru constituirea si solutionarea dosarelor de daune sau pentru inscrierea la un fond privat de pensii.

Aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment.

Nu vom lua decizie privind prelucrarea datelor dvs. personale care v-ar putea afecta în mod semnificativ, decât dacă o astfel de decizie este necesară ca parte a unui contract pe care îl avem cu dvs., daca avem consimțământul dvs. sau daca suntem obligați prin lege.

Preferințele de comunicare

Puteți să optati pentru alegerea oricarui tip de comunicare/ transmitere a datelor dvs. personale pe care le considerati ca sigure.

Preferințe in cazul utilizarii site-ului nostru

Privind Marketing-ul

Dacă nu doriți să primiți comunicări de la noi, vă puteți dezabona sau ne puteti indica preferințele dvs..

Rețineți că nu vindem, închiriem sau dezvăluim în alt fel datele dvs. personale unor terțe părți în scopuri de marketing fără consimțământul dvs..

Reclamă

Nu permitem terților să urmărească sau să colecteze datele dvs. personale pe site-urile noastre în scopuri proprii de publicitate, fără consimțământul dumneavoastră.

Moduri în care puteți accesa, controla și corecta datele dvs. personale

Respectăm dreptul dvs. de a accesa, de a corecta, de a solicita ștergerea sau de a solicita restricționarea utilizării datelor dvs. personale, conform cerințelor legii aplicabile. De asemenea, luăm măsuri pentru a ne asigura că informațiile personale pe care le colectăm sunt corecte și actualizate.

  • Aveți dreptul să știți ce informații personale păstrăm despre dvs.;

  • Vă vom furniza o copie a informațiilor personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de mașină, la cerere;

  • Dacă informațiile dvs. personale sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul să ne cereți să le actualizăm;

  • Aveți dreptul să vă opuneți prelucrării informațiilor dvs. personale;

  • De asemenea, ne puteți solicita să ștergem sau să restricționăm modul în care folosim datele dvs. personale, dar acest drept este determinat de legea aplicabilă și vă poate afecta accesul la unele dintre serviciile noastre, sau obligatiile legale de a incheia asigurarile obligatorii.

Aflați modul în care puteți accesa, controla și corecta informațiile dvs. personale

Vă rugăm să ne comunicati imediat informațiile personale dacă se schimbă sau sunt inexacte.  Puteți vedea, corecta și schimba majoritatea datelor dvs. personale prin conectarea la contul dvs. de pe site, daca v-ati inregistrat.

Vom respecta orice drept legal pe care i-l aveți pentru a accesa, modifica sau șterge datele dvs. personale. Pentru a solicita accesul și pentru a afla dacă se pot aplica taxe, vă rugăm să ne contactați conform instrucțiunilor din secțiunea mai jos. În cazul în care aveți un drept legal de a solicita accesul sau de a solicita modificarea sau ștergerea datelor dvs. personale, putem totuși să refuzăm accesul sau refuzul de a modifica sau șterge datele dvs. personale în anumite cazuri, în conformitate cu legile naționale aplicabile.

Dacă solicitați suspendarea procesării unora sau tuturor informațiilor personale sau retragerea (dacă este cazul) a consimțământului dvs. pentru utilizarea sau dezvăluirea informațiilor dvs. personale în scopurile descrise în această declaratie de confidențialitate, s-ar putea să nu vă putem furniza serviciile solicitate.

După solicitarea dvs., vom închide contul dvs. și vom elimina informațiile dvs. personale cât mai curând posibil, în conformitate cu legile naționale aplicabile.

Cui transmitem datele dvs. personale

In conformitate cu notiunea legala a mandatului in brokeraj, datele dvs. personale pot fi transmise intreprinderilor de asigurare, societatilor specializate in lichidarea daunelor, administratorilor fondurilor de pensii, unor terțe părți sau autoritatilor/ institutiilor care trebuie sa furnizeze anumite informatii necesare prestarii serviciului contractat.  Încercăm să minimizăm cantitatea de date personale pe care le solicitam la ceea ce este relevant și necesar pentru a îndeplini scopul specificat. Nu vindem, închiriem sau dezvăluim în alt fel datele dvs. personale unor terțe părți în scopuri de marketing și publicitate fără acordul dvs..

Putem transmite datele dvs. personale următoarelor părți în următoarele scopuri:

Intreprinderilor de asigurare, care le pot folosi pentru:

  • Calcularea unei oferte de asigurare, intocmirea unui raport de risc, incheierea unui contract de asigurare;

  • Solutionarea dosarelor de dauna;

Societati specializate in lichidarea daunelor, independente sau corespondenti ai asiguratorilor, brokeri de asigurare, care le pot folosi pentru:

  • Deschiderea si solutionarea unui dosar de dauna, in legatura cu o asigurare, sau cu un mandat de brokeraj;

Administratori ai fondurilor de pensii, care le pot folosi pentru:

  • Inregistrarea/ aderarea la un fond privat de pensii;

Furnizori de servicii și parteneri terti, după cum urmează:

  • Furnizori terti de programe informatice care ne ajută să furnizăm servicii de gestionare a politelor de asigurare (ca de exemplu: urmarirea ratelor, reinnoirea politelor de asigurare), servicii de procesare a plăților;

  • Instituții financiare terțe, pentru procesarea tranzactiilor de plata a primelor de asigurare;

  • Furnizori de servicii de curierat (de exemplu, Posta Romana, Fancurier, Cargo, Fan Curier, etc), cu care împărtășim adresa de livrare, informațiile de contact și informațiile de urmărire a expedierii, în scopul facilitării livrării politelor de asigurare achiziționate și a altor comunicări;

  • Furnizori terți de site-uri web, aplicații, servicii și instrumente cu care colaborăm. Dacă transferăm datele personale furnizorilor terți, aceasta se va face exclusiv pe baza unui contract/ acord care limitează utilizarea furnizorului terț de astfel de informații personale doar pentru a-și îndeplini contractul cu noi și obligarea furnizorului terț să ia măsuri de securitate cu privire la aceste date. Furnizorii terți nu au voie să vândă, să închirieze sau să transfere în vreun datele personale fara consimtamantul dvs..

Punerea în aplicare a legii si/sau a procedurilor de verificare a unor date:

  • Pentru a ne conforma cerințelor legale;

  • Institutiilor, autoritatilor care au rolul de aplicare a legiii sau terțelor părți autorizate, ca răspuns la o solicitare, verificare sau la un proces legal în legătură cu o anchetă penală sau o presupusă sau suspectată activitate ilegală. Vom dezvălui informațiile solicitate pe care le considerăm relevante pentru anchetă sau anchetă, cum ar fi: numele, adresa de domiciliu, numărul de telefon, adresa de e-mail;

  • Agențiilor sau birourilor de creditare autorizate de legislația națională aplicabilă (de exemplu, informații privind plățile întârziate care pot fi reflectate in rapoartele biroului de credit);

  • Pentru terții implicați într-o procedură legală, dacă ne furnizează o citație, o hotărâre judecătorească sau un temei juridic substanțial similar, credem cu bună-credință că dezvăluirea informațiilor este necesară pentru a preveni daunele fizice iminente sau pierderile financiare sau pentru a raporta presupusă activitate ilegală.

Putem divulga informațiile dvs. personale către procesatorii de tranzactii finaciare (plata cu cardul, transfer bancar)

  • Pentru a preveni, a detecta, a atenua și a investiga acte potențial ilegale, încălcări ale fraudei și / sau securității și pentru a evalua și gestiona riscurile, inclusiv pentru a vă avertiza dacă activitățile frauduloase au fost detectate pe conturile dvs.;

  • Pentru a facilita procesarea cardurilor de plată atunci când plătiți pentru serviciile noastre cu un card de plată;

Modificarea dreptului de proprietate

Dacă suntem supuși unei fuziuni sau achiziții cu / de o altă companie, este posibil să ne împărtășim informații în conformitate cu standardele noastre globale de confidențialitate. În cazul în care apare un astfel de eveniment, vom cere ca noua entitate să respecte această declaratie de confidențialitate cu privire la datele dvs. personale.

Cât timp păstrăm informațiile dvs. personale

Noi păstrăm datele personale atâta timp cât este necesar pentru a furniza serviciile pe care le-ați solicitat sau pentru alte scopuri esențiale, cum ar fi respectarea obligațiilor noastre legale, rezolvarea disputelor și punerea în aplicare a procedurilor noastre.

Timpul de păstrare a datelor personale poate varia semnificativ în funcție de contextul serviciilor pe care le furnizăm și de obligațiile legale. Următorii factori influențează de obicei perioadele de păstrare:

  • Acestea includ aspecte precum gestionarea, reinnoirea si pastrarea adecvata a politelor de asigurare. Aceasta este regula generală care stabilește linia de bază pentru majoritatea perioadelor noastre de păstrare a datelor.

  • Dacă este așa, se va lua in considerare un timp de retenție scurtat adecvat situatiei in cauza.

  • În acest caz, vom păstra datele în conformitate cu acordul dvs.

  • Exemplele pot include legi obligatorii/ speciale pentru păstrarea datelor relevante, cum ar fi pentru o investigație sau informații personale păstrate în scopul soluționării litigiilor.

După ce nu mai este necesar să păstrăm datele dvs. personale, vom dispune în conformitate cu procedurile noastre de păstrare și ștergere a datelor.

Cum vă protejăm datele personale

Vă protejăm datele personale folosind măsuri de securitate tehnice și administrative pentru a reduce riscurile de pierdere, utilizare incorectă, acces neautorizat, dezvăluire și modificare. Unele dintre măsurile de protecție pe care le folosim sunt firewall-urile și criptarea datelor, controlul accesului fizic la statiile noastre de lucru.

Cookie-uri și tehnologii similare

Când vizitați sau interacționați cu site-urile, serviciile, aplicațiile, instrumentele sau mesajele noastre, noi sau furnizorii noștri autorizați de servicii pot utiliza cookie-uri și alte tehnologii similare pentru a vă oferi o experiență mai bună, mai rapidă și mai sigură și pentru scopuri publicitare și de marketing. Pentru mai multe informații, citiți modul de utilizare a cookie-urilor.

Alte informații importante privind confidențialitatea

Această secțiune descrie unele informații suplimentare privind confidențialitatea legate de utilizarea de către dvs. a serviciilor noastre, pe care le puteți considera importante.

Responsabilitățile dvs. asupra datelor dvs. personale de inregistrare/ logare pe site-urile sau aplicațiile noastre

Pentru a vă proteja confidențialitatea, permiteți accesul limitat la informațiile dvs. de contact, logare, de expediere și financiare.

Email nedorit sau amenințător

Nu tolerăm abuzul serviciilor noastre. Trimiterea e-mailurilor și a mesajelor text nedorite sau amenințătoare este împotriva acordului nostru de utilizare. Pentru a raporta e-mailurile false, vă rugăm să trimiteți e-mail la office@agbroker.ro

Instrumente de comunicare

Este posibil să scanăm mesajele în mod automat și să verificăm spamul, virușii, phishingul și alte activități rău intenționate, conținutul ilegal sau interzis sau nerespectarea acordului de utilizare, această declaratie de confidențialitate sau celelalte proceduri.

Confidențialitatea copiilor

Site-urile noastre sunt site-uri generale de public și nu sunt destinate copiilor. Nu colectăm cu bună știință informații personale de la utilizatori considerați a fi copii, conform legislației naționale.

Politica de confidențialitate a terțelor părți

Această declaratie de confidențialitate se referă numai la utilizarea și manipularea datelor personale pe care le colectăm de la dvs. în legătură cu furnizarea serviciilor noastre. Dacă divulgați informațiile dvs. unei terțe părți sau vizitați un site web terț printr-un link din Serviciile noastre, notificările și practicile privind confidențialitatea se vor aplica oricăror informații personale pe care le furnizați sau le colectează de la dvs.

Nu putem garanta confidențialitatea sau securitatea datelor dvs. personale după ce le furnizați unei terțe părți.

Contacteaza-ne

Daca doriti informatii suplimentare despre politica nostra de confidentialitate si protectie a datelor personale, ne puteți contacta prin e-mail la adresa office@agbroker.ro, sau la telefon nr. 0726237296

Dreptul dvs. de a depune plângeri la o autoritate de supraveghere a protecției datelor rămâne neafectat.

Întrebări sau reclamații

Dacă aveți o întrebare sau o plângere cu privire la această declarație de confidențialitate, sau la practicile noastre de gestionare a datelor personale, puteti depune in scris o sesizare la sediul nostru din Sibiu , B-dul  Vasile Milea, nr.9 , bl.9 , ap.18, sau prin email la adresa office@agbroker.ro

Deasemeni, dacă aveți o întrebare sau o plângere cu privire la această declaratie de confidențialitate, sau la practicile noastre de gestionare a datelor personale, puteți sa va adresati cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania, email anspdcp@dataprotection.ro, telefon  +40.318.059.211, +40.318.059.212.